Oferta szkoleniowa
Prowadzimy specjalistyczne, praktyczne szkolenia z zakresu diagnozy neurorozwojowej dla praktykujących lekarzy, terapii dla terapeutów, wspomagania rozwoju da nauczycieli i nauczycieli wspomagających.
Instytucjom oferujemy m.in diagnozy i szkolenia systemowe, facylitacje procesów zmian, warsztaty rozwoju zespołu, pracę z celem czy kryzysem w zespole.
Potrzeby szkoleniowe prosimy zgłaszać szczegółowo na adres mailowy: strefaterapii@gmail.com
Dla nauczycieli, szkół i przedszkoli :
Szkolenia systemowe i neurokognitywne dla nauczycieli, także wspomagających, szkół i przedszkoli STER wprowadziła trzy lata temu. Jak dotąd jesteśmy jedyną placówką na południu Polski oferującą praktyczne szkolenia dla szkół i przedszkoli, prowadzone przez neuroterapeutów i psychoterapeutów. Oferujemy: wsparcie neuropsychologiczne, superwizje procesu nauczania z aspektem systemowym dla nauczycieli wspomagających klasy, pracę z zespołami nauczycielskimi, kryzysem, integracją klasową/zespołową.
Dostępne formy: warsztaty w procesie, warsztaty dla nauczycieli, konsultacje systemowe, obserwacje klasowe, interwencje i diagnozy mechanizmów grupowych, facylitacja procesu zmian. Do tej pory skorzystało z nich kilkanaście zespołów klasowych, kilka przedszkoli i ponad 85 nauczycieli.
Dla terapeutów:
Szkolenia terapeutyczne w zakresie zaburzeń neurorozwojowych możliwe są tylko dla osób które mają za sobą ponad 750h pracy z pacjentami, stały, aktywny kontakt z pracą terapeutyczną, pięcioletnie wykształcenie psychologiczne. Szkolenia mają charakter wyłącznie praktyczny i interaktywny. Terapeuci nabywają kompetencje poprzez uczestnictwo w priorytetyzowaniu i ewaluacji postępowania terapeutycznego na przykładach, rozwiązywaniu dylematów interwencyjnych/terapeutycznych, pracy na materiale warsztatowym, obserwacjach uczestniczących, symulacjach i praktyce własnej z osobami z HFA i ZA.
Warunki kwalifikacji ustalane są indywidualnie.
Dla lekarzy i diagnostów:
Szkolenia diagnostyczne dla pediatrów, neurologów , psychiatrów, psychologów łączą się z wymaganiem 12h systematycznych obserwacji uczestniczących w grupach terapeutycznych dzieci i młodzieży na 3 różnych etapach rozwojowych. Terminy ustalane są indywidualnie.
Szkolenia pomogą rzetelnie zrozumieć społeczną, emocjonalną i neuropsychologiczną problematykę rozwojową m.in osób z wysokofunkcjonującym autyzmem, Zespołem Aspergera, zaburzeniami więzi. Osoba szkolona nabierze także kompetencji w problematyce kompensacji rozwojowych i utrudnień diagnostycznych , różnicowania diagnostycznego w odniesieniu do trajektorii rozwojowej i prawidłowo rozumianych prób klinicznych w zakresie rozwoju relacji i komunikacji, funkcji wykonawczych. Będzie umiała diagnozować posługując się najnowszą wiedzą, rozróżnieniem mechanizmów rozwojowych od efektów terapii, interwencji, rozumieć zachowania wyuczone od rozwojowych tendencji oraz rozumieć powiązania funkcjonalne wczesnego rozwoju z rozwojem emocji, relacji i komunikacji na dalszych etapach życia.
Dla instytucji:
Oferujemy:
*spersonalizowane warsztaty rozwijające zespół wg systemowej diagnozy blokad oraz analizy potrzeb zespołu, * facylitację procesu zmian/ rozwoju w zespole/firmie, *pracę z celem, * pracę z kryzysem w zespole, * pracę ze zmianą, * motywacją i motywowaniem do zmiany, *treningi twórczości/wspieranie innowacyjności, *integrację zespołu po transformacjach.
Do tej pory wytrenowaliśmy ponad 370 pracowników, w tym 8 zespołów firm i instytucji państwowych.
Portfolio i szczegółową ofertę udostępniamy po zgłoszeniu potrzeb szkoleniowych.