ZESPÓŁ PSYCHOTERAPEUTYCZNO-NEUROTERAPEUTYCZNY:
Mgr Katarzyna Seremak-Kędzior
-Doktorantka Instytutu Psychologii Państwowej Akademi Nauk, z zakresu neuropsychologii, neurokognitywistyki
-Psychoterapeuta psychodynamiczno-systemowy (szkolenie 4 letnie (900h) , całościowe z uprawnieniami do prowadzenia psychoterapii z superwizją, rekomendacją Polskiego Towarzystwa Psychologicznego), ukończone w 2015 r.
-Psychoterapeutka cognitywno-behawioralna (Wielka Brytania-360h ( ukończone w 2010 r.)
-Neuroterapeuta (Bm, Wrocław) i diagnosta neuropsychologiczny dziecka (Int-y, Kraków, 2014)
-Certyfikowana Terapeutka EMDR (po kursie akredytowanym przez EMDR Europe, 1 i 2 st -Anabel Gonzalez-Coruna, Hiszpania/Katowice, 2019-2020)
-W trakcie szkolenia certyfikacyjnego : Analiza Więzi Prenatalnej, Warszawa 2022
-W trakcie programu certyfikacyjnego w diagnozowaniu zaburzeń związanych z traumą, Katowice, od 2021
-W trakcie treningu z psychotraumatologii, od 2021
-Specjalista Wczesnego Wspomagania Rozwoju (WSNP, Warszawa), terapeutka zaburzeń rozwojowych,
-Facylitatorka (certyfikat brytyjskiego Instytutu Egzaminacyjnego APMG International, 2017)
-Terapeutka tańca terapeutycznego (AT, Kraków), praktyczne szkolenie roczne, 2018), w trakcie treningu dyplomowanego w choreoterapii (2023)
-Psycholog (UJ, specjalizacja kliniczna dziecka) (2007). Z przygotowaniem pedagogicznym (2018).
-Ukończyła także Pedagogikę Przedszkolną/Wczesnoszkolną (2018)
-Terapeutka integracji sensorycznej (2009, 2022). Diagnosta i terapeuta sensomotoryczny ( podejście niemieckie), Wrocław, 2020
– Pedagog Specjalny: W zakresie Edukacji i rehabilitacji osób ze spectrum autyzmu i Oligofrenopedagogiki, (2020)
-Ukończyła Szkołę Psychoterapii Psychoz ( 2020, Katowice)
-Neurodydaktyk (2023)
Pozostałe szkolenia , w tym szkolenia specjalistyczne :
Terapia DBT w samookaleczeniach nastolatków, 2023 (z Sheri Van Dijk, Toronto, Kanada)
O prenatalnych źródłach zdolności separacyjnych i przygotowaniu do porodu, A.Buszman, Warszawa, 2023
Trauma-Focused Therapy training for Autistic Children; Using EMDR, TF-CBT and ST with Kids and Teens on the Spectrum, ( z Sean Inderbitzen, USA).
Pogłębione kilkudniowe specjalistyczne szkolenie z warsztatem diagnozy traumy rozwojowej i dysocjacji u dzieci i młodzieży z Sandrą Baitą ( z Buenos Aires, Argentyna).
Praca z pacjentem z natręctwami religijnymi, 2022 ( Dr Jacek Prusak, SJ)
Diagnoza zaburzeń odżywiania u mężczyzn, 2022 ( lek. Aneta Michalska)
Dylematy terapii rodzin i par, 2022 ( prof.Bogdan de Barbaro)
Mentalizing and Mentalization Based Treatments with Children, Young People and Families (MBT CYP), Londyn, Ann Freud Institute, 2021-2022
Metoda Lowena, 2022 ,
Wspieranie rozwoju dziecka z wykorzystaniem integracji biletaralnej, 2021, Warszawa
Praca z traumą, 2021
Diagnoza zaburzeń dysocjacyjnych 2021, Katowice
Zaburzenia konwersyjne- trening specjalistyczny Anabel Gonzalez, Coruna ( Hiszpania)/Katowice, 2021
Głosy-szkolenie dla profesjonalistów-2021, Katowice
Eye-tracker- trening praktyczny 2021, Kraków-Szwecja
Diagnoza ortoptyczna i podstawy terapii ortoptycznej , Kraków 2021
Trauma i dysocjacja-dzieci, młodzież, rodzina (Anabel Gonzalez) Katowice 2020
Konferencja ESTD dla profesjonalistów -Dzieci, Młodzież, Rodzina (2020)
Trening funkcji wykonawczych, trening funkcji słuchowych, Wrocław, 2012
Handle, Warszawa, 2011
Social work with families, st podyplomowe SAC, Londyn, 2010
Intensive Interaction, training z Dr Dave Hewett, Londyn, 2008
AAC, Makaton Londyn, 2008
Wady Wymowy, Kraków, 2007
Kurs instruktora języka migowego, Kraków, 2005
Trenowana w diagnozie neuropsychologicznej i psychoterapeutycznej, doświadczona w kilkunastu metodach terapii dzieci, dorosłych i rodzin; klasycznych i nowatorskich. Na bazie ugruntowanej naukowo wiedzy neuropsychologicznej oraz psychoterapeutycznej systemowej stworzyła autorski program terapeutyczno-rozwojowy dedykowany zaburzeniom neuro/rozwojowym, stymulacji rozwojowej w zaburzonym neurorozwoju, stymulacji rozwojowej na kazdym etapie życia i edukacji u dzieci zdrowych. Razem z zespołem międzynarodowym pracuje nad neuropsychologicznymi i psychoterapeutycznymi narzędziami diagnostycznymi .
Posiada kilkunastoletnią historię różnorodnej pracy z dziećmi i rodzinami ( ponad 21000 przepracowanych godzin terapeutyczno-diagnostycznych), dziesięcioletnie w pracy psychoterapeutycznej z osobami dorosłymi ( ponad 6000 h). Doświadczona w neuroterapii rozwojowej i psychoterapii dzieci, psychoterapii rodzinnej, par oraz dorosłych; terapii rozwoju osobowości, depresji, zaburzeń lękowych, wsparciu w kryzysach ( przejściu żałoby, utrat, traum). Szkolona i doświadczona w pracy z traumą dziecięcą, w pracy z traumą z nastolatkami i dorosłymi. Pracuje z parami i rodzinami w nurcie systemowym, psychodynamiczno-systemowym, pracy w oparciu o mentalizację i cognitywno-behawioralnym łącząc te dziedziny.
Specjalistka w pracy z osobami ze spectrum autyzmu ( gł. wysokofunkcjonującym autyzmem, zespołem Aspergera- 19 lat doświadczenia), zaburzeniami rozwoju, zaburzeniami społecznymi i emocjonalnymi u dzieci zajmuje się również neurostymulacją rozwoju poznawczego i emocjonalno-społecznego dzieci i młodzieży zdrowej, wczesną interwencją. Pracuje z całymi rodzinami i członkami indywidualnie.
Tworzy, kwalifikuje i prowadzi profesjonalne grupy terapeutyczne pracujące w procesie, wielotorowo- oparte na treningu rozwoju mentalizacji na bazie modelowania/korygowania neurorozwoju i podtrzymywania więzi ; dziecięce i młodzieżowe, dorosłe na różnym etapie rozwojowym.
Doświadczenie zdobywała praktykując w różnych placówkach: w Polsce (m.in. Krakowski Osrodek Rehabilitacji Wieku Rozwojowego w Krakowie, Uniwersytecki Szpital w Prokocimiu, Pracownia Dziecka Uniwersytetu Jagiellońskiego, Katedra Psychiatrii UJ, poradnia lekarska, gabinet prywatny) i w Wielkiej Brytanii (m.in. Classroom A., Newbridge School, Snap Childcare, Redbridge Council Services).
Jest członkiem: angielskich: *National Autism Society, Prader-Wilii Syndrome Association, *amerykańskich Asperger Society i *Association for Contextual Behavioural Science, *Acceptance and Commitment Therapy w Polsce, Polskie Towarzystwo EMDR, Europejskiego Towarzystwa Traumy i Dysocjacji.
W diagnozie i terapii ceni sobie eklektyzm i indywidualizację doboru metod do osoby, nie odwrotnie. Dba o kompleksowość pomocy, współpracując z innymi specjalistami, placówkami edukacyjnymi i naukowymi w Warszawie, Lublinie, w Londynie. Wybiera współpracowników którzy również kierują się zasadami kodeksu etycznego w terapii i wysokim standardem wykształcenia. Uczestniczka i prelegent konferencji naukowo-dydaktycznych, psychoterapeutycznych.
Trenerka w tematach zaburzeń rozwoju, jego stymulacji i terapii, komunikacji, motywacji, blokad i trudności systemowych, procesu zmian, pracy z celem, kryzysem w firmach/organizacjach/instytucjach. Facylitatorka procesu/spotkań i rozwoju.
W pracy kieruję się indywidualnym podejściem, neuropsychologicznym i relacyjnym a także systemowym ujęciem zgłaszanego problemu. Z mojego doświadczenia wynika, że nie ma dwóch takich samych sytuacji terapeutycznych i że problem bardzo rzadko jest wyizolowany. Przywiązuję uwagę do motywacji pacjenta i zaangażowanych bliskich, granic w odpowiedzialnościach. Jeśli pacjentem jest dziecko, aktywna praca rodziny w terapii jest niezbędna w leczeniu i poprawie jego funkcjonowania.
Terapia i rozwój to proces, w którym niemożliwe i wątpliwe nabierają realności poprzez współpracę, próby i odkrycia i dojrzewanie odpowiedzialności. Wierzę i na co dzień obserwuję jej wartość. Towarzyszenie w rozwoju nie jest łatwą, często wymagającą ale z całą pewnością ciągle fascynującą i pełną inspiracji drogą.
Serdecznie zapraszam do tego spotkania. Nie będzie w nim lukru, powierzchowności ale realność, szczerość, zrozumienie, współczucie i obopólna odpowiedzialność za potrzebne zmiany.
mgr Klaudia Kawa
-Psychoterapeuta psychodynamiczno-systemowy, pod koniec 3 roku intensywnego 4 letniego, całościowego szkolenia, uprawniającego do prowadzenia psychoterapii z superwizją, z akredytacją Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego
-Neuroterapeuta, ( B-ed, Wrocław, 2019)
-Psycholog z przygotowaniem pedagogicznym o specjalizacji klinicznej i klinicznej dziecka (UJ, 2018 Mastrich University-Faculty of Psychology and Neuroscience, 2017).
-Diagnosta i terapeuta sensomotoryczny ( podejście niemieckie), Wrocław, 2020
-Pedagog specjalny z zakresu edukacji i terapii osób z ASD (2019)
-Posiada dyplom edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej (2019)
Inne szkolenia, w tym warsztaty specjalistyczne:
-Pogłębione kilkudniowe specjalistyczne szkolenie z warsztatem diagnozy traumy rozwojowej i dysocjacji u dzieci i młodzieży z Sandrą Baitą ( z Buenos Aires, Argentyna), 2023
-Uzależnienie od nowych technologii, cyberprzemoc, 2023
-Techniki pracy z dziećmi zagrożonymi uzależnieniem od smartfona, Tv i internetu, 2023
-EMDR, 1 i 2 st, 2022/2023 z Annabel Gonzalez, Coruna, Hiszpania-Katowice
-Mentalizing and Mentalization Based Treatments with Children, Young People and Families (MBT CYP), Londyn Anne Freud Centre, 2021-2022
-Metoda Lowena, 2022 ,
-Tyflotests, 2022
-Narracyjna praca terapeutyczna 1 st, 2 st, 3 st 2021, 2022
-Konf.;”Para między paradygmatami”, Kraków, Fundacja Rodzin „Na szlaku”, 2022,
-Psychoanalityczne spojrzenie na relację seksualną pary, 2022
-Trening 3st, 2021
-Optodysleksja, 2021
-Wspieranie rozwoju dziecka z wykorzystaniem integracji biletaralnej, 2021, Warszawa
Eye-tracker-2021, Kraków-Szwecja
Diagnoza ortoptyczna i podstawy terapii ortoptycznej , Kraków 2021
-Trening 2st, 2020
Trening funkcji wykonawczych, trening funkcji słuchowych, 2019 Kraków
-Trening rozwoju mentalizacji w procesie terapeutycznym, 2019-2022 Kraków
-Trening 1st, 2019,
-szkolenie Makaton, 2018
– szkolenie PECS , 2018
– szkolenie „Trudne zachowania u osób z autyzmem”, 2017
– szkolenie „Zabawa w terapii dziecka z autyzmem” , 2017
– kurs Instruktora Języka Migowego, 2017
Praktyczne doświadczenie zawodowe : Niepubliczne Przedszkole dla Dzieci z zaburzeniami ze spektrum Autyzmu w Krakowie, Interwencyjna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Krakowie, Ośrodek Wczesnej Interwencji w Krakowie, Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Specjalistycznego Szpitala w Tarnowie, Specjalistycznej Poradni pedagogiczno-Psychologicznej w Krakowie. Przeprowadziła ponad 5300 spotkań terapeutycznych i diagnostycznych.
W STER zajmuje się psychoterapią, psychoterapią rozwojową, terapią psychologiczną, terapią neurorozwojową, stymulacją rozwoju w deficytach poznawczych i emocjonalno-społecznych, terapią neuropsychologiczno-systemową , terapią w kryzysie, terapią grupową dzieci, młodzieży i dorosłych, , diagnozą i terapią sensomotoryczną w połaczeniu z neuroterapią, treningiem komunikacji w rodzinie, wczesną interwencją, treningiem nauczycieli i terapeutów. Prowadzi także konsultacje rodzinne, psychoterapie rodzin.
dr Beata Winnicka
-Psychoterapeuta psychodynamiczno-systemowy, ukończyła intensywne 4 letnie, całościowe szkolenie, uprawniające do prowadzenia psychoterapii z superwizją, z akredytacją Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.
-Psycholog (1995), uzyskany tytuł doktora w zakresie psychologii (2006- UJ, Kraków)
-Tyflopedagog (2010, GCDN, Kraków)
Ukończyła także przygotowanie pedagogiczne (2006) i liczne kursy psychologiczne (2001-2021).
Pozostałe szkolenia:
-Trening rozwoju mentalizacji w procesie terapeutycznym, 2019-2022 Kraków
-Trening 1st, 2020
-TUS-Trening umiejętności społecznych, 2018,
-Makaton, Kraków, 2017
Posiada 24 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą w różnych rolach pomocowych; w pracy z zaburzonym rozwojem, deficytami neurologicznymi, neurorozwojowymi, z rodzinami po stracie i w żałobie, pacjentami w kryzysach rozwojowych, w stymulacji rozwoju na różnych etapach, w terapii indywidualnej i pracy grupowej.
Doświadczenie zawodowe obejmuje pracę w przedszkolu integracyjnym, szkole, Gimnazjum, Stowarzyszeniach: „Przejście” (aktualnie) i w Stowarzyszeniu Pomocy Osobom Niepełnosprawnych „Bez barier”, Ośrodku Opiekuńczo-Rehabilitacyjnym (aktualnie), Ośrodku Interwencji Kryzysowej, Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, Środowiskowym Domu Samopomocy. Od 2015 r jest także nauczycielem akademickim.
W STER prowadzi; psychoterapię indywidualną, par i rodzin, terapię neurorozwojową; indywidualną i grupową, konsultacje rozwojowe. Jest także członkiem zespołu diagnostycznego.
mgr Anna Chałupczak
-Psycholog ( Ignatianum, Kraków)
-Pedagog specjalny (UP, Kraków)
Inne szkolenia;
-Uzależnienie od nowych technologii, cyberprzemoc, 2023.
-Trening 1st, 2020
Doświadczenie zbierała w placówkach edukacyjnych i centrach terapeutycznych, poradni psychologiczno-pedagogicznej, także dla osób z ASD.
Prowadzi terapie indywidualna i grupową w ASD, jest częścią zespołu diagnostycznego.
mgr Klaudia Kiełbasa
-Psycholog o specjalności psychologia kliniczna z neuropsychologią, z przygotowaniem pedagogicznym.
-Neuroterapeuta (EEG, QEEG)
-Pedagog specjalny w zakresie edukacji i rehabilitacji osób ze spectrum autyzmu, w trakcie.
-Wczesne wspomaganie rozwoju, studia podyplomowe
Doświadczenie zebrała w w Zespole Szkół Specjalnych, w Stowarzyszeniu zajmującym sie osobami ze spectrum oraz w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym pn. Centrum Autyzmu i Całościowych Zaburzeń Rozwojowych w Krakowie.
W STER Jest częścią zespołu terapeutycznego i diagnostycznego. Prowadzi terapię grupową i terapię psychologiczną indywidualną dzieci, młodzieży i dorosłych z ASD, neuroterapię indywidualną.
Niektóre szkolenia:
-Uzależnienie od nowych technologii, cyberprzemoc, 2023.
-Techniki pracy z dziećmi zagrożonymi uzależnieniem od smartfona, Tv i internetu, 2023
-Narracyjna praca terapeutyczna 1 st, 2 st, 2022, 2023
-Trening 1st, 2022
-Tyflotests, 2022
-Terapia Biofeedback EEG (Neurofeedback EEG) oraz analiza QEEG w zastosowaniach klinicznych oraz treningu szczytowej wydajności (peak performance)
-QEEG, ERPs and Neurotherapy ( Polish Neuropsychological Society).
-Profilaktyka, diagnoza i terapia uzależnień behawioralnych.
mgr Marta Leszko-Gawor
-Psychoterapeutka psychodynamiczno-systemowa, w 2013 r. ukończyła intensywne 4 letnie , całościowe szkolenie, uprawniające do prowadzenia psychoterapii z superwizją, certyfikat z rekomendacja Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.
-Psycholog o specjalności klinicznej dziecka ( SWPS, Warszawa, 2008 r.),
Prowadzi terapię dzieci, młodzieży, dorosłych, terapie par i rodzin. Bada i diagnozuje rozwój poznawczy i emocjonalny dzieci i młodzieży.
Zajmuje się także psychoterapią depresji, zaburzeń lękowych, kryzysach w parze, rodzinami osób z objawami zaburzeń, terapią zaburzeń osobowościowych, osobami po przeżytych traumach. Przeprowadziła ponad 1700 spotkań terapeutycznych i diagnostycznych.
mgr Aneta Mrózek
-Psycholog
-Oligofrenopedagog
-Pedagog edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
-Neuroterapeuta, Wrocław 2022
Doświadczona w pracy w placówkach edukacyjnych z grupami w okresie przedszkolnym oraz w okresie przed przedszkolnym. Odnajduje się w pracy z dziećmi w wieku rozwojowym wymagających stymulacji rozwojowej oraz z zaburzeniami neurorozwojowymi.
W STER prowadzi terapie indywidualne i grupowe w ramach wczesnego wspomagania rozwoju oraz terapie indywidualne dzieci wymagających wsparcia rozwojowego w okresie przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jest częścią zespołu diagnostycznego.
Pozostałe szkolenia:
-Uzależnienie od nowych technologii, cyberprzemoc, 2023.
-Techniki pracy z dziećmi zagrożonymi uzależnieniem od smartfona, Tv i internetu, 2023
-Narracyjna praca terapeutyczna 1 st, 2 st 2022
-Trening rozwoju mentalizacji w procesie terapeutycznym, 2021-2022 Kraków
-Trening funkcji wykonawczych, trening funkcji słuchowych, Kraków 2022
-Soundsory, Kraków 2022
-Trening 1st, 2021
-Zabawy muzyczne Carla Orffa, Kraków, 2021
-Diagnoza małego dziecka z autyzmem, Synapsis,
-Praca z małą motoryką; 1 i 2 st
mgr Justyna Kupska
-Psychoterapeuta psychodynamiczno-systemowy dzieci, młodzieży, dorosłych i rodzin, ukończyła (2020) intensywne 4 letnie , całościowe szkolenie, uprawniające do prowadzenia psychoterapii z superwizją, certyfikat z rekomendacja Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego,
-Psycholog o specjalności kliniczno-sądowej (2015),
-Neuroterapeuta, diagnosta neuropsychologiczny dziecka,(2018)
-Terapeuta zaburzeń rozwojowych; dzieci i młodzieży z Z.Aspergera, autyzmem, trudnościami emocjonalno-społecznymi, z problemami w nauce, diagnosta i terapeuta grupowy.
-Ukończyła pedagogikę specjalną w zakresie edukacji i terapii ASD (2019).
-Terapeuta sensomotoryczny (2017)
Poza studiami psychologicznymi ukończyła przygotowanie pedagogiczne, szkolenie z zakresu psychoterapii psychodynamicznej dzieci oraz szkolenie profilaktyki, diagnozy i terapii behawioralnej zachowań, diagnozy neuropsychologicznej dziecka, mindfulness dla dzieci, terapii grupowej, terapii integracji sensorycznej.
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi zagrożonymi wykluczeniem społecznym, była zaangażowana w prowadzenie programu aktywności lokalnej rodzin zastępczych. Zajmuje się psychoterapią, diagnozą i terapia psychologiczną, terapią grupową rozwojową, w procesie, choreoterapią, stymulacją modulacji sensorycznej, diagnozą i neuroterapią trudności neurorozwojowych u dzieci, młodziezy, dorosłych, także stymulacją dysharmonijnego rozwoju poznawczego, emocjonalnego i społecznego dzieci zdrowych. Prowadzi także terapię i psychoterapię młodzieży i osób dorosłych z ZA i autyzmem, terapię rodzin. Przeprowadziła ponad 5000 h spotkań terapeutycznych i diagnostycznych.
PSYCHIATRIA:
lek. med Monika Curyło
-lekarz ( Cm UJ, Kraków, 2007), specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży (2014-2019) Klinika Psychiatrii Dorosłych, Dzieci i Młodzieży Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie)
-psychoterapeuta psychodynamiczny, Ukończyła całościowe, 4 letnie, certyfikowane szkolenie psychoterapeutyczne w ośrodkach Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Psychiatrycznego (Krakowskie Centrum Psychodynamiczne oraz Kurs Psychoterapii Psychodynamicznej przy Klinikice Psychiatrii Dorosłych, Dzieci i Młodzieży CMUJ).
-psychoterapeuta systemowy rodzin ( kolejne 4 letnie szkolenie całościowe w OSS, w Krakowie, akredytowanym przez Polskie Stowarzyszenie Psychoterapeutyczne i Polskie Towarzystwo Psychiatryczne)
Doświadczenie kliniczne zdobywała w kilkuletniej współpracy min. w Oddziale Klinicznym Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, Poradni Przyklinicznej Katedry Psychiatrii Uj, Oddziale Psychiatrii Dzieci Szpitala im.Św.Ludwika w Krakowie. Jako lekarz konsultant współpracowała z Ośrodkiem Wczesnej Pomocy Psychologicznej na Półkolu zajmującym się diagnozą i orzecznictwem dzieci z diagnozą spectrum autyzmu. Posiadam doświadczenie dydaktyczne współpracujac z Collegium Medicum oraz realizując zajęcia dydaktyczne z zakresu psychiatrii dziecięcej ze studentami medycyny CMUJ;Szkoła dla Obcokrajowców.
Pracuje w nurcie psychodynamicznym oraz systemowym korzystając ze stałej superwizji u superwizora PTP.
W gabinecie prowadzi diagnozę i leczenie dzieci w każdym wieku, młodzieży oraz młodych osób dorosłych.
Konsultuje również w języku angielskim.
Posiada uprawnienia do wydawania zaświadczeń do celów orzeczniczych.
POZOSTALI TERAPEUCI ( dopełniający):
mgr Marta Oczkowska
-logopeda, terapeuta
-pedagog przedszkolny i wczesnoszkolny
-oligofrenopedagog ( w trakcie)
Pozostałe szkolenia:
-Uzależnienie od nowych technologii, cyberprzemoc, 2023
-Techniki pracy z dziećmi zagrożonymi uzależnieniem od smartfona, Tv i internetu, 2023
-Trening 1st, 2022
-Narracyjna praca terapeutyczna 1 st, 2 st 2022
– Masaż logopedyczny od podstaw.
– Terapia jąkania u dzieci w wieku szkolnym.
– Seplenienie boczne.
– Seplenienie międzyzębowe.
– Połykanie w logopedii w ujęciu praktycznym.
– Kappacyzm i gammacyzm – metodyka postępowania logopedycznego.
– Ankyloglosja.
– Sygmatyzm – metodyka postępowania logopedycznego w terapii głosek
szeregu syczącego.
– Diagnoza i terapia osób z uszkodzonym narządem słuchu.
– Owocne metody terapii wad wymowy spółgłosek i samogłosek.
– Kształtowanie mowy i języka u dzieci z ORM.
– Funkcje motoryczne narządów mowy w diagnozie, profilaktyce i terapii logopedycznej, w szczególności seplenienia międzyzębowego.
– Szkolenie z zakresu pedagogiki Marii Montessori (3-6 lat).
Doświadczenie zdobywała pracując w przedszkolu integracyjnym, w żłobku integracyjnym, w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym im św. Ludwika w Krakowie.eurobiology of Everyday Life, zorganizowany przez Uniwersytet w Chicago
mgr Magdalena Kasperczyk
-Logopeda
-pedagog, ukończyła edukację wczesnoszkolną
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi do 3 lat, dziećmi przedszkolnymi, szkolnymi, zarówno w terapii logopedycznej rozwojowej, jak i w terapii afazji, zaburzeń ze spectrum autyzmu, po przebytych urazach.
Z doświadczeniem w przedszkolu, szkole i gabinecie prowadzi diagnozę i terapię logopedyczną dzieci.
mgr Katarzyna Balawajder ( dawniej Pawlik)-konsultant
-logopeda
-terapeuta miofunkcjonalny,
-pedagog, ukończyła edukację przedszkolną i wczesnoszkolną
Pozostałe szkolenia:
-Narracyjna praca terapeutyczna 1 st, 2022
-Podstawy ortoptyki Kraków 2021
-Diagnoza wędzidełek jamy ustnej w kontekście logopedycznym, 2021
-Mowa dźwięczna i bezdźwięczna, 2021
-Jak pracować z dzieckiem ze spectrum autyzmu nad rozwojowem komunikacji, 2020
-Diagnoza i terapia afazji dziecięcej, 2020
-Karty oceny logopedycznej dziecka KOLD, 2019
Posiada doświadczenie gabinetowe i przedszkolne w pracy z dziećmi do 3 lat, przedszkolnymi, szkolnymi, młodzieżą i dorosłymi, zarówno w terapii logopedycznej rozwojowej, jak i w terapii afazji, zaburzeń ze spectrum autyzmu, po przebytych urazach, wylewach.
W STER diagnozuje i prowadzi terapię logopedyczną dzieci, młodzieży.
mgr Joanna Szurlej
-Terapeuta integracji sensorycznej
-Fizjoterapeuta (AWF)
Niektóre szkolenia:
-Chód na palcach u dzieci w wieku rozwojowym,
-Przygotowanie do pionizacji i chodu dzieci 0-24 miesięcy,
-Dziecko z obniżonym napięciem posturalnym,
-Kurs instruktorski hipoterapii
mgr Dorota Kiełbińska
-Terapeuta integracji sensorycznej
-Terapeuta zajęciowy
Doświadczona w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi, z praktyką we wczesnym wspomaganiu rozwoju, na oddziale szpitalnym, w gabinecie.
mgr Dominika Szlachcic-konsultant
-Psycholog
-Terapeuta integracji sensorycznej
Praktykowała w przedszkolu, szkole oraz na oddziale szpitalnym Katedry Psychiatrii UJ
Jest częścia zespołu konsultacyjnego.
Niektóre szkolenia:
-Terapeutyczna praca narracyjna, 1 st, 2022
-Soundsory, Kraków 2022
-Trening funkcji wykonawczych i słuchowych, 2022
Realizujemy :
- superwizję/ interwizję psychoterapeutyczną
- superwizję/interwizję neuropsychologiczną
- superwizję /interwizję sensoryczną