ZESPÓŁ PSYCHOTERAPEUTYCZNO-NEUROTERAPEUTYCZNY: Nasi terapeuci to przede wszystkim praktycy.
Mgr Katarzyna Seremak-Kędzior
-Doktorantka Instytutu Psychologii Państwowej Akademi Nauk, z zakresu neuropsychologii, neurokognitywistyki
-Psychoterapeuta psychodynamiczno-systemowy (szkolenie 4 letnie (900h) , całościowe z uprawnieniami do prowadzenia psychoterapii z superwizją, rekomendacją Polskiego Towarzystwa Psychologicznego), ukończone w 2015 r.
-Psychoterapeutka cognitywno-behawioralna (Wielka Brytania-360h ( ukończone w 2010 r.)
-Neuroterapeuta (Bm, Wrocław, 2014) i diagnosta neuropsychologiczny dziecka (Int-y, Kraków, 2014, 2015)
-Certyfikowana Terapeutka EMDR (po szkoleniach akredytowanych przez EMDR Europe, 1 i 2 st -Anabel Gonzalez-Coruna, Hiszpania/Katowice, 2019-2020)
-Ukończone szkolenie, praktyczne dwuletnie : Analiza Więzi Prenatalnej, Warszawa 2022
-W trakcie programu certyfikacyjnego w diagnozowaniu zaburzeń dysocjacyjnych, od 2021
-Specjalista Wczesnego Wspomagania Rozwoju (WSNP, Warszawa), terapeutka zaburzeń rozwojowych (2019)
-Facylitatorka (certyfikat brytyjskiego Instytutu Egzaminacyjnego APMG International, 2017)
-Terapeutka tańca terapeutycznego (AT, Kraków), praktyczne szkolenie roczne, 2018), w trakcie treningu dyplomowanego w choreoterapii (2023)
-Psycholog (UJ, specjalizacja kliniczna dziecka) (2007). Z przygotowaniem pedagogicznym (2018).
-Ukończyła także Pedagogikę Przedszkolną/Wczesnoszkolną (2018)
-Terapeutka integracji sensorycznej (2009, 2022). Diagnosta i terapeuta sensomotoryczny ( podejście niemieckie), Wrocław, 2020
– Pedagog Specjalny: W zakresie Edukacji i rehabilitacji osób ze spectrum autyzmu i Oligofrenopedagogiki,
-Ukończyła Szkołę Psychoterapii Psychoz ( 2020, Katowice)
-Neurodydaktyk (2023)
-Logopeda ( 2024)
Pozostałe szkolenia , w tym szkolenia specjalistyczne :
„Psychoterapia dzieci i młodzieży z dysocjacją” Sandra Baita ( 2024, Argentyna/Katowice)
„Analiza funkcjonalna w terapii osób neuroatypowych” Jeniffer Kemp ( 2024 Australia).
Sesje psychodramy ( Tobi Klein, 2024)
„Jak pracować z żałobą i stratą wykorzystując EFT; na przykładzie pracy z parą po stracie noworodka:- Leanne Campbell, 2024)
„Pragnienie dziecka w kryzysie niepłodności” Gisela Albrecht (2024, Niemcy)
„Terapia grupowa pacjentów z traumą złożoną” (2024, Anabel Gonzalez -Hiszpania ( Coruna).
„Więcej niż prokrastynacja, funkcje wykonawcze a diagnoza neurororozwojowa ” Jeniffer Kemp ( 2024 Australia).
-Od połączenia i odłączenia do autonomii i przywiązania: Zrozumienie i uzdrawianie schematów uwikłania i nierozwiniętego ja (Jeff Conway, International Society of Scheme Therapy, 2023)
„Warsztat pogłębiony diagnozy traumy rozwojowej i dysocjacji u dzieci i młodzieży ” Sandra Baita ( 2023, Argentyna). Szkolenia’ wprowadzające, właściwe i pogłębione.
„Autism in Couple Relationships” ( 2023,Tony Attwood and Michelle Garnett, UK )
„Unieruchomione więzi” ( PSTP) (2023)
Terapia DBT w samookaleczeniach nastolatków, 2023 (z Sheri Van Dijk, Toronto, Kanada)
O prenatalnych źródłach zdolności separacyjnych i przygotowaniu do porodu, A.Buszman, Warszawa, 2023
Konf; Ciąża na kozetce – rozumienie okresu okołoporodowego z perspektywy analizy więzi” (Warszawa, 2023)
Ciężar poronień i martwych narodzin. Jak zacząć go zdejmować?, Helga Blazy, Niemcy/Warszawa, 2023
Terapia poznawczo-behawioralna stresu pourazowego ( Dr Army Hardy, UK, 2023 )
Trauma-Focused Therapy training for Autistic Children; Using EMDR, TF-CBT and ST with Kids and Teens on the Spectrum, ( Sean Inderbitzen, USA).
Pogłębione kilkudniowe specjalistyczne szkolenie z warsztatem diagnozy traumy rozwojowej i dysocjacji u dzieci i młodzieży z Sandrą Baitą ( z Buenos Aires, Argentyna, 2023).
Praca z pacjentem z natręctwami religijnymi, 2022 ( Dr Jacek Prusak, SJ)
Diagnoza zaburzeń odżywiania u mężczyzn, 2022 ( lek. Aneta Michalska)
Dylematy terapii rodzin i par, 2022 ( prof. Bogdan de Barbaro)
Mentalizing and Mentalization Based Treatments with Children, Young People and Families (MBT CYP), Londyn, Ann Freud Institute, 2021-2022
Metoda Lowena, 2022 ,
Wspieranie rozwoju dziecka z wykorzystaniem integracji biletaralnej, 2021, Warszawa
Praca z traumą, 2021
Diagnoza zaburzeń dysocjacyjnych 2021, trening kilkudniowy Katowice
Zaburzenia konwersyjne- trening specjalistyczny Anabel Gonzalez, Coruna ( Hiszpania)/Katowice, 2021
Dysregulacja emocjonalna pacjentów z EMDR ( Anabel Gonzalez, 2020, Coruna/Hiszpania-Katowice).
Głosy-szkolenie dla profesjonalistów-2021, Katowice
Eye-tracker- trening praktyczny 2021, Kraków-Szwecja
Diagnoza ortoptyczna i podstawy terapii ortoptycznej , Kraków 2021
Trauma i dysocjacja-dzieci, młodzież, rodzina (Anabel Gonzalez) Katowice 2020
Konferencja ESTD dla profesjonalistów -Dzieci, Młodzież, Rodzina (2020)
Trening funkcji wykonawczych, trening funkcji słuchowych, Wrocław, 2012
Handle, Warszawa, 2011
Social work with families, st podyplomowe SAC, Londyn, 2010
Intensive Interaction, training z Dr Dave Hewett, Londyn, 2008
AAC, Makaton Londyn, 2008
Wady Wymowy, Kraków, 2007
Kurs instruktora języka migowego, Kraków, 2005
Wystąpienia konferencyjne na zaproszenie;
„Focus on Autism” – Międzynarodowa Konferencja Naukowo-Szkoleniowa Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (2020) – Warsztat ;” Techniki psychoterapii systemowej wspierające rodzinę i terapię dziecka z ASD.
12 th Autism-Europe International Congress, Nice, France (2019) „Systemic psychoterapy for supporting family and therapy of child of ASD”
„Reminescencje z praktyki- terapia a włączanie celów i metod planu terapeutycznego w IPET dzięki aktywnej współpracy terapeuty i nauczyciela współorganizującego ” -Konferencja Kuratorium Oświaty w Warszawie, (Warszawa, 2011)
Konferencja Samorządowa „Straszyć czy nie?”- ” Jak pracować z nastolatkiem w kryzysie wieku dojrzewania” (Kraków, 2011)
Zaproszenia do mediów;
Radio Kraków; Audycja „Przed hejnałem” – poświęcona spectrum autyzmu. (2023)
„Czas dzieci” ; „Czy spectrum autyzmu wyklucza z udziału w kulturze” (2023)
Magazyn dla nastolatków; „Victor „- odpowiedzi na pytania (2020)
Radio Kraków; Wyzwania spectrum autyzmu ( 2018)
Juniorowo – „Dlaczego dzieci dłubią w nosie i obgryzają paznokcie?” (2018)
——————————————————————————————
Trenowana w diagnozie neuropsychologicznej i psychoterapeutycznej, doświadczona w kilkunastu metodach terapii dzieci, dorosłych i rodzin; klasycznych i nowatorskich. Na bazie ugruntowanej naukowo wiedzy neuropsychologicznej oraz psychoterapeutycznej systemowej stworzyła autorski program terapeutyczno-rozwojowy dedykowany zaburzeniom neuro/rozwojowym, stymulacji rozwojowej w zaburzonym neurorozwoju, stymulacji rozwojowej na kazdym etapie życia i edukacji u dzieci zdrowych. Razem z zespołem międzynarodowym pracuje nad neuropsychologicznymi i psychoterapeutycznymi narzędziami diagnostycznymi .
Posiada kilkunastoletnią historię różnorodnej pracy z dziećmi i rodzinami ( ponad 21000 przepracowanych godzin terapeutyczno-diagnostycznych), jedenastoletnie w pracy psychoterapeutycznej z osobami dorosłymi ( ponad 6000 h). Doświadczona w neuroterapii rozwojowej i psychoterapii dzieci, psychoterapii rodzinnej, par oraz dorosłych; terapii rozwoju osobowości, depresji, zaburzeń lękowych, wsparciu w kryzysach ( przejściu żałoby, utrat, traum). Szkolona i doświadczona w pracy z traumą dziecięcą, w pracy z traumą z nastolatkami i dorosłymi. Pracuje z parami i rodzinami w nurcie systemowym, psychodynamiczno-systemowym, pracy w oparciu o mentalizację i cognitywno-behawioralnym łącząc te dziedziny.
Specjalistka w pracy z osobami ze spectrum autyzmu ( gł. wysokofunkcjonującym autyzmem, zespołem Aspergera- 19 lat doświadczenia), zaburzeniami rozwoju, zaburzeniami społecznymi i emocjonalnymi u dzieci zajmuje się również neurostymulacją rozwoju poznawczego i emocjonalno-społecznego dzieci i młodzieży zdrowej, wczesną interwencją. Pracuje z całymi rodzinami i członkami indywidualnie.
Tworzy, kwalifikuje i prowadzi profesjonalne grupy terapeutyczne pracujące w procesie, wielotorowo- oparte na treningu rozwoju mentalizacji na bazie modelowania/korygowania neurorozwoju i podtrzymywania więzi ; dziecięce i młodzieżowe, dorosłe na różnym etapie rozwojowym.
Doświadczenie zdobywała praktykując w różnych placówkach: w Polsce (m.in. Krakowski Osrodek Rehabilitacji Wieku Rozwojowego w Krakowie, Uniwersytecki Szpital w Prokocimiu, Pracownia Dziecka Uniwersytetu Jagiellońskiego, Katedra Psychiatrii UJ, poradnia lekarska, gabinet prywatny) i w Wielkiej Brytanii (m.in. Classroom A., Newbridge School, Snap Childcare, Redbridge Council Services).
Jest członkiem: angielskich: *National Autism Society, Prader-Wilii Syndrome Association, *amerykańskich Asperger Society i *Association for Contextual Behavioural Science, *Acceptance and Commitment Therapy w Polsce, Polskie Towarzystwo EMDR, Europejskiego Towarzystwa Traumy i Dysocjacji.
W diagnozie i terapii ceni sobie eklektyzm i indywidualizację doboru metod do osoby, nie odwrotnie. Dba o kompleksowość pomocy, współpracując z innymi specjalistami, placówkami edukacyjnymi i naukowymi w Warszawie, Lublinie, w Londynie. Wybiera współpracowników którzy również kierują się zasadami kodeksu etycznego w terapii i wysokim standardem wykształcenia. Uczestniczka i prelegent konferencji naukowo-dydaktycznych, psychoterapeutycznych.
Trenerka w tematach zaburzeń rozwoju, jego stymulacji i terapii, komunikacji, motywacji, blokad i trudności systemowych, procesu zmian, pracy z celem, kryzysem w firmach/organizacjach/instytucjach. Facylitatorka procesu/spotkań i rozwoju.
W pracy kieruję się indywidualnym podejściem, neuropsychologicznym i relacyjnym a także systemowym ujęciem zgłaszanego problemu. Z mojego doświadczenia wynika, że nie ma dwóch takich samych sytuacji terapeutycznych i że problem bardzo rzadko jest wyizolowany. Przywiązuję uwagę do motywacji pacjenta i zaangażowanych bliskich, granic w odpowiedzialnościach. Jeśli pacjentem jest dziecko, aktywna praca rodziny w terapii jest niezbędna w leczeniu i poprawie jego funkcjonowania.
Terapia i rozwój to proces, w którym niemożliwe i wątpliwe nabierają realności poprzez współpracę, próby i odkrycia i dojrzewanie odpowiedzialności. Wierzę i na co dzień obserwuję jej wartość. Towarzyszenie w rozwoju nie jest łatwą, często wymagającą ale z całą pewnością ciągle fascynującą i pełną inspiracji drogą.
Serdecznie zapraszam do tego spotkania. Nie będzie w nim marketingowego lukru, powierzchowności ale empatyczne uznanie realności, szczerość, zrozumienie, współczucie i obopólna odpowiedzialność za potrzebne zmiany przez które, jeśli będą możliwe do zrobienia, przejdziemy razem.
mgr Klaudia Kawa
-Psychoterapeuta psychodynamiczno-systemowy po intensywnym 4 letnim, całościowym szkoleniu, uprawniającym do prowadzenia psychoterapii z superwizją. Szkolenie ma akredytację Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego
-Neuroterapeuta, ( B-ed, Wrocław, 2019)
-Psycholog z przygotowaniem pedagogicznym o specjalizacji klinicznej i klinicznej dziecka (UJ, 2018 Mastrich University-Faculty of Psychology and Neuroscience, 2017).
-certyfikowany terapeuta EMDR, 1 i 2 st, 2022/2023 z Annabel Gonzalez, Coruna, Hiszpania-Katowice
-Diagnosta i terapeuta sensomotoryczny ( podejście niemieckie), Wrocław, 2020
-Pedagog specjalny z zakresu edukacji i terapii osób z ASD (2019)
-Posiada dyplom edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej (2019)
Inne szkolenia, w tym warsztaty specjalistyczne:
-Autism in Couples Relationships ( Tony Atwood, Michelle Garnett, UK), 2023
-Od połączenia i odłączenia do autonomii i przywiązania: Zrozumienie i uzdrawianie schematów uwikłania i nierozwiniętego ja (Jeff Conway, International Society of Scheme Therapy, 2023)
-Konf; Ciąża na kozetce – rozumienie okresu okołoporodowego z perspektywy analizy więzi” (2023)
-Trauma-Focused Therapy training fo Autistic Children, using EMDR, TF_CBT and ST with Kids and Teens on Spectrum, ( Sean Inderbitzen, USA), 2023
-Pogłębione kilkudniowe specjalistyczne szkolenie z warsztatem diagnozy traumy rozwojowej i dysocjacji u dzieci i młodzieży z Sandrą Baitą ( z Buenos Aires, Argentyna), 2023
-Techniki pracy z dziećmi zagrożonymi uzależnieniem od smartfona, Tv i internetu, 2023
-Zaburzenia zmysłu węchu u dzieci i dorosłych –warsztat praktyczny dla diagnostów SI ( 2023)
-Mentalizing and Mentalization Based Treatments with Children, Young People and Families (MBT CYP), Londyn Anne Freud Centre, 2021-2022
-Metoda Lowena, 2022 ,
-Tyflotests, 2022
-Narracyjna praca terapeutyczna 1 st, 2 st, 3 st 2021, 2022
-Konf.;”Para między paradygmatami”, Kraków, Fundacja Rodzin „Na szlaku”, 2022,
-Psychoanalityczne spojrzenie na relację seksualną pary, 2022
-Trening neuropsychologiczno-psychoterapeutyczny 3st, 2021
-Optodysleksja, 2021
-Wspieranie rozwoju dziecka z wykorzystaniem integracji biletaralnej, 2021, Warszawa
Eye-tracker-2021, Kraków-Szwecja
Diagnoza ortoptyczna i podstawy terapii ortoptycznej , Kraków 2021
-Trening neuropsychologiczno-psychoterapeutyczny 2st, 2020
Trening funkcji wykonawczych, trening funkcji słuchowych, 2019 Kraków
-Trening rozwoju mentalizacji w procesie terapeutycznym, 2019-2022 Kraków
-Trening neuropsychologiczno-psychoterapeutyczny 1st, 2019,
-szkolenie Makaton, 2018
– szkolenie PECS , 2018
– szkolenie „Trudne zachowania u osób z autyzmem”, 2017
– szkolenie „Zabawa w terapii dziecka z autyzmem” , 2017
– kurs Instruktora Języka Migowego, 2017
Praktyczne doświadczenie zawodowe : Niepubliczne Przedszkole dla Dzieci z zaburzeniami ze spektrum Autyzmu w Krakowie, Interwencyjna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Krakowie, Ośrodek Wczesnej Interwencji w Krakowie, Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Specjalistycznego Szpitala w Tarnowie, Specjalistyczna Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna w Krakowie. Przeprowadziła ponad 5500 spotkań terapeutycznych i diagnostycznych.
W STER zajmuje się psychoterapią, psychoterapią rozwojową, terapią psychologiczną, terapią neurorozwojową, stymulacją rozwoju w deficytach poznawczych i emocjonalno-społecznych, terapią neuropsychologiczno-systemową , terapią w kryzysie, terapią grupową dzieci, młodzieży i dorosłych, , diagnozą i terapią sensomotoryczną w połaczeniu z neuroterapią, treningiem komunikacji w rodzinie, wczesną interwencją, treningiem nauczycieli i terapeutów. Prowadzi także konsultacje rodzinne, psychoterapie rodzin. Jest w zespole szkolącym stażystów oraz w zespole konsultującym nauczycieli, nauczycieli współorganizujących. Jest kooszkoleniowcem ( placówki oświatowe, placówki psychoterapeutyczne).
mgr Klaudia Kiełbasa
-Psychoterapeuta na początku 4,5 letniego, intensywnego szkolenia certyfikującego, rekomendowanego przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne,
-Psycholog o specjalności psychologia kliniczna z neuropsychologią, z przygotowaniem pedagogicznym.
-Neuroterapeuta (EEG, QEEG)
-Pedagog specjalny w zakresie edukacji i rehabilitacji osób ze spectrum autyzmu
-Specjalista wczesnego wspomaganie rozwoju,
Doświadczenie zebrała w w Zespole Szkół Specjalnych, w Stowarzyszeniu zajmującym sie osobami z neuroróznorodnością oraz w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym pn. Centrum Autyzmu i Całościowych Zaburzeń Rozwojowych w Krakowie.
W STER Jest częścią zespołu terapeutycznego i diagnostycznego. Prowadzi terapie grupowe z osobami z neuroróżnorodnością na różnych etapach rozwoju, terapię neurorozwojową psychologiczną indywidualną dzieci, młodzieży i dorosłych z ASC, neuroterapię indywidualną, terapie systemowe w diagnozach neurorozwojowych. Jest w zespole szkolącym stażystów oraz w zespole konsultującym nauczycieli, nauczycieli współorganizujących.
Niektóre szkolenia:
-Od połączenia i odłączenia do autonomii i przywiązania: Zrozumienie i uzdrawianie schematów uwikłania i nierozwiniętego ja (Jeff Conway, International Society of Scheme Therapy, 2023)
-Terapia schematów (IPRI, 2023)
-Konf; Ciąża na kozetce – rozumienie okresu okołoporodowego z perspektywy analizy więzi” (2023)
-Zaburzenia zmysłu węchu u dzieci i dorosłych –warsztat praktyczny dla diagnostów SI ( 2023)
-Techniki pracy z dziećmi zagrożonymi uzależnieniem od smartfona, Tv i internetu, 2023
-Narracyjna praca terapeutyczna 1 st, 2 st, 2022, 2023
-Trening neuropsychologiczno-psychoterapeutyczny 1st, 2022, 2 st 2023
-Tyflotests, 2022
-Terapia Biofeedback EEG (Neurofeedback EEG) oraz analiza QEEG w zastosowaniach klinicznych oraz treningu szczytowej wydajności (peak performance)
-QEEG, ERPs and Neurotherapy ( Polish Neuropsychological Society).
-Profilaktyka, diagnoza i terapia uzależnień behawioralnych.
mgr Anna Chałupczak
-Psycholog ( Akademia Ignatianum, Kraków)
-Pedagog (UP, Kraków)
-Specjalista wczesnego wspomagania rozwoju ( Akademia Ignatianum, Kraków)
Niektóre szkolenia;
-Konf; Ciąża na kozetce – rozumienie okresu okołoporodowego z perspektywy analizy więzi” (2023)
-Trening neuropsychologiczno-psychoterapeutyczny 2 st 2022
-Narracyjna praca terapeutyczna 1 st, 2022 ( Kraków)
-Trening neuropsychologiczno-psychoterapeutyczny 1st, 2020,
-Komunikacja z dzieckiem z autyzmem, (Kraków)
-Podejmij wyzwanie- zachowania trudne w domu i szkole (Kraków)
-Praca z rodzicami. Warsztat dla terapeutów i nauczycieli (Kraków)
-Komunikacja a regulacja (Kraków)
-Pedagogika Montessori-akademicki kurs szkolący ( Warszawa)
Posiada kilkuletnie terapeutyczne i diagnostyczne doświadczenie z pacjentami ASD, które zbierała w kontekście edukacyjnym i terapeutycznym- w placówkach edukacyjnych; szkole, przedszkolu, w tym przedszkolu terapeutycznym, w centrach terapeutycznych, poradni psychologiczno-pedagogicznej.
Prowadzi terapie indywidualne neurorozwojowe dzieci, młodzieży i dorosłych, terapię grupową pacjentów z neuroróznorodnością na różnych etapach rozwojowych, jest częścią zespołu diagnostycznego.
mgr Sara Kwiecień
-Psycholog ( IP, Kielce)
-Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu neuropsychologii (SWPS).
Doświadczenie zbierała jako psycholog w pracy w szkole, w Miejskim Centrum Pomocy Rodzinie oraz Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii.
W STER prowadzi terapie psychologiczne neurorozwojowe z zakresu u dzieci nastolatków i młodych niesamodzielnych dorosłych. Jest także terapeutą i kooterapeutą grupowym prowadzącym terapie grupowe pacjentów z neuroróżnorodnością . Jest częścią zespołu diagnostycznego.
-Trening neuropsychologiczno-psychoterapeutyczny 1st, 2023
-Narracyjna praca terapeutyczna 1 st, 2023 ( Kraków)
-Trening funkcji wykonawczych, trening funkcji słuchowych, 2023 Kraków
mgr Julia Stempek Sikora
Absolwentka psychologii w zakresie neuropsychologii i neurokogniwistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim,
Doświadczenie zdobywała w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Kraowie na oddziale Neurologii i Udarów Mózgu, w Centrum Zdrowia Psychicznego i Seksuologii. Pracuje w przedszkolu, szkole i w centrum terapii.
W STER jest częścią zespołu terapeutycznego psychologii neurorozwojowej dzieci, młodzieży i niesamodzielnych dorosłych oraz częścią zespołu diagnostycznego i kooterapeutycznego pacjentów z neuroróżnorodnością na różnych etapach rozwoju.
Inne szkolenia, w tym warsztaty specjalistyczne:
-Trening neuropsychologiczno-psychoterapeutyczny 1st, 2024
-Narracyjna praca terapeutyczna 1 st, 2024 ( Kraków)
-Trening funkcji wykonawczych, trening funkcji słuchowych, 2024 Kraków
mgr Anna Kuczyńska
-psycholog ( UJ)
Doświadczenie zdobywała pracując na stażach na oddziałach: Neurologii i Udarów Mózgu w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera
w Krakowie, W Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie na Oddziale Klinicznym Medycyny Paliatywnej, w Zakładzie Psychologii Klinicznej.
Zajmowała się naukowo zagadnieniem kobiet w spektrum. Związkiem aleksytymii z postrzeganiem sygnałów interoceptywnych i świadomością
własnego ciała u Kobiet z ASD.
W Strefie terapii i edukacji rodzinnej prowadzi terapię neurorozwojową dzieci i młodzieży oraz jest częścią zespołu diagnostycznego.
Inne szkolenia, w tym warsztaty specjalistyczne:
-Diagnoza spektrum autyzmu u osób dorosłych
-Pacjent z trudnościami z regulacją emocjonalną – techniki pracy
terapeutycznej -Kurs AAC (Augmentive and Alternative Communication)
-Trening neuropsychologiczno-psychoterapeutyczny 1st, 2024
-Narracyjna praca terapeutyczna 1 st, 2024 ( Kraków)
-Trening funkcji wykonawczych, trening funkcji słuchowych, 2024, Kraków
PSYCHIATRIA:
lek. med Monika Curyło
-lekarz ( Cm UJ, Kraków, 2007), specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży (2014-2019) Klinika Psychiatrii Dorosłych, Dzieci i Młodzieży Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie)
-psychoterapeuta psychodynamiczny, Ukończyła całościowe, 4 letnie, certyfikowane szkolenie psychoterapeutyczne w ośrodkach Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Psychiatrycznego (Krakowskie Centrum Psychodynamiczne oraz Kurs Psychoterapii Psychodynamicznej przy Klinikice Psychiatrii Dorosłych, Dzieci i Młodzieży CMUJ).
-psychoterapeuta systemowy rodzin ( kolejne 4 letnie szkolenie całościowe w OSS, w Krakowie, akredytowanym przez Polskie Stowarzyszenie Psychoterapeutyczne i Polskie Towarzystwo Psychiatryczne)
Doświadczenie kliniczne zdobywała w kilkuletniej współpracy min. w Oddziale Klinicznym Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, Poradni Przyklinicznej Katedry Psychiatrii Uj, Oddziale Psychiatrii Dzieci Szpitala im.Św.Ludwika w Krakowie. Jako lekarz konsultant współpracowała z Ośrodkiem Wczesnej Pomocy Psychologicznej na Półkolu zajmującym się diagnozą i orzecznictwem dzieci z diagnozą spectrum autyzmu. Posiadam doświadczenie dydaktyczne współpracujac z Collegium Medicum oraz realizując zajęcia dydaktyczne z zakresu psychiatrii dziecięcej ze studentami medycyny CMUJ;Szkoła dla Obcokrajowców.
Pracuje w nurcie psychodynamicznym oraz systemowym korzystając ze stałej superwizji u superwizora PTP.
W gabinecie prowadzi diagnozę i leczenie dzieci w każdym wieku, młodzieży oraz młodych osób dorosłych.
Konsultuje również w języku angielskim.
Posiada uprawnienia do wydawania zaświadczeń do celów orzeczniczych.
POZOSTALI TERAPEUCI ( dopełniający):
mgr Daria Więcławek
-Terapeuta integracji sensorycznej
-Terapeuta zajęciowy
-W trakcie dwuletniego szkolenia z technik masażu.
Doświadczenie zdobywała w placówkach edukacyjnych; w przedszkolach a także w Krakowskim Centrum Rehabilitacji, w Fundacji Sustinae, w Zakładzie Opieki Zdrowotnej, w Domu Matki i Dziecka, w Zespole Szkół Specjalnych, w Warsztatach Terapii Zajęciowej.
mgr Dorota Kiełbińska
-Terapeuta integracji sensorycznej
-Terapeuta zajęciowy
Doświadczona w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi, z praktyką we wczesnym wspomaganiu rozwoju, na oddziale szpitalnym, w gabinecie terapii integracji sensorycznej.
mgr Magdalena Kasperczyk
-Logopeda
-pedagog, ukończyła edukację wczesnoszkolną
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi do 3 lat, dziećmi przedszkolnymi, szkolnymi, zarówno w terapii logopedycznej rozwojowej, jak i w terapii afazji, zaburzeń ze spectrum autyzmu, po przebytych urazach.
Z doświadczeniem w przedszkolu, szkole i gabinecie prowadzi diagnozę i terapię logopedyczną dzieci.
mgr Dominika Szlachcic-konsultant
-Psycholog
-Terapeuta integracji sensorycznej
Praktykowała w przedszkolu, szkole oraz na oddziale szpitalnym Katedry Psychiatrii UJ
Jest częścia zespołu konsultacyjnego.
Niektóre szkolenia:
-Terapeutyczna praca narracyjna, 1 st, 2022
-Soundsory, Kraków 2022
-Trening funkcji wykonawczych i słuchowych, 2022
Realizujemy :
- superwizję/ interwizję psychoterapeutyczną
- superwizję/interwizję neuropsychologiczną
- superwizję /interwizję sensoryczną